Obchodní centra a jejich výhody pro vaši kancelář

shutterstock.com

shutterstock.com

Začínající podnikatelé, firmy a nebo i stabilní firmy a dlouhodobí podnikatelé často potřebují pracovní místo – kanceláře na neutrální půdě. Kanceláře slouží jako velmi důležité místo setkávání firmy se zákazníky a obchodními partnery. Pro některé mohou být výhody takové prostory v obchodních centrech. Jak to?

Tento účel kanceláře pro zájemce o její pronájem může již napovídat, že firemní kancelář je klíčové místo každého businessu a je třeba jí věnovat náležitou pozornost. Kvalitní, vybavené a reprezentativní prostory mohou zákazníka přesvědčit o kvalitách firmy, o serióznosti obchodního partnera. Jistě však kancelář není tím nejdůležitějším, co je třeba mít podchycené. Nejdůležitější je přístup zaměstnanců a jednatelů firmy k zákazníkům, plnění a překonávání jejich očekávání. Tento cenný přístup ve spojitosti s reprezentativními kancelářskými prostorami může mít za následek výborné obchodní vztahy se zákazníky a zvýšené zisky.

Oblíbené jsou prostory zejména ve velkých městech

Zájemci o pronájem kanceláří budou pravděpodobně hledat obchodní centra a lokality v centrech hlavních měst. Díky tomuto strategicky výhodnému umístění může firma obsloužit více zákazníků rychleji a pohodlněji. Nevýhodou umístění a pronájmu kanceláří například v centru Prahy a Brna je samozřejmě vyšší cena za metr čtvereční.

Kanceláře v Praze mají však i své výhody – firma si může pronajmout velmi kompaktní a rozměrově přesně vyhovující prostory. Může si pronajmout jen mini kancelář a nemusí tak platit zbytečné peníze za nevyužívaný prostor. Ušetřené peníze využije firma na zkvalitnění svých služeb a budování vztahu se zákazníky.

Mnoho firem má své prostory v kancelářských budovách a v obchodních centrech. Tyto prostory následně pronajímají zájemcům o kvalitní a vybavené kancelářské prostory. Pronájmem kanceláře služby firem jako Regus.cz z daleka nekončí. Součástí širokého spektra služeb je například i virtuální kancelář, pronajatý pracovník vyřizující hovory, přeposílání pošty či přesměrování hovorů.

Tyto zmiňované služby jsou doménou tzv. virtuální kanceláře. Pro firmy, kterým však jde zejména o prostor, kde budou pracovat jejich zaměstnanci jsou zde služby jako úklid kanceláří, nábytek a vybavení na míru potřebám zákazníka. Kancelář s žaluziemi, otevíratelnými okny, klimatizace, datová připojení a další.

Součástí obchodního centra v Praze či Brně také bývá recepce usnadňující orientaci nově příchozím zákazníkům či obchodním partnerům. Recepce také poskytuje informace a bývá i telefonickou ústřednou budovy. Jestliže byste rádi využili služeb mezinárodní firmy s dobrým renomé, můžete vstoupit na webové stránky firmy Regus Česká republika. Naleznete zd ebližší informace o obchodních centrech, službách pronájmu kanceláří a také kontakty na tuto firmu.