shutterstock.com

shutterstock.com

Málokdo uvažuje v současnosti nad rekonstrukcí vlastní prodejny, což není překvapivé vhledem k tomu, že nemusí jít právě nejlevnější zásah do podnikání. V tomto článku vám však přineseme pět jednoduchých tipů, které vám ukážou finančně nenáročný způsob rekonstrukce maloobchodní prodejny.

1. Zvládnete víc, než si myslíte

Pokud podnikáte a stojíte na vlastních nohách, určitě v první řadě přemýšlíte, jestli opravdu potřebujete platit odborníky za práce, které byste zvládli i sami. O většinu rekonstrukčních prací se umíte postarat i vy, díky čemuž budete moci celkem slušně ušetřit.

2. Buďte kreativní nebo se inspirujte

Určitě jste se už setkali s módou posledních let ve formě nábytku a doplňků vyráběných z použitých europalet. Díky nim si umíte velmi jednoduše a efektivně zařídit i prodejnu. Pokud vám tento trend není nejbližší, nezoufejte. Existuje mnoho kreativních způsobů, jak přetvořit na něco praktického a krásného na první pohled nepoužitelné předměty.

3. Pracujte s prostorem, nikoliv s prodejnou

Dříve, než začnete rekonstruovat, zapomeňte na svou prodejnu jako na reálně existující obchod. To vás totiž bude tlačit k velmi podobným řešením. Pokud však začnete prodejnu vnímat jako nový a prázdný prostor, budete sami překvapeni, kolik nových přístupů a řešení budete schopni najít.

4. Světlo

Možná vaše prodejna nepotřebuje předělat od podlahy. Zkuste se nejdříve zamyslet nad tím, jestli je vhodně nasvícená. Světlo totiž dokáže divy v jakémkoliv prostoru a má potenciál změnit chladný prostor na to nejútulnější místo na světě. Často proto vybavení prodejen začíná analýzou osvětlení prostoru a divili byste se, kolikrát stačí změnit pouze osvětlení.

5. Dejte šanci textilu

Jako každý prostor by i maloobchodní prodejna nebo provozovna měla být oku lahodícím a příjemným prostorem, do něhož se bude zákazník rád vracet. Právě proto je na místě využít možnosti poskytované různými textiliemi a textilními doplňky, které mají sílu změnit jednoduše a rychle celý ráz prostoru. Zároveň si připravíte možnost na případně změny, které budou jednoduché a bezproblémové.

Věříme, že jste si aspoň v některých z těchto bodů přišli na své. Pokud však přece jen ne, máte stále možnost požádat o pomoc odborníky. Určitě se však nejdříve pořádně zamyslete nad svými možnostmi. Tento článek vám přinesl www.medcom.cz , odborníci na vybavení prodejen.

2 komentáře

  1. Myslim si, ze je to hlavne o vytvoreni prijemnyho prostredi. Sama nemam moc rada chodit do mini obchudku, kde se na me prodavacka vzdycky vrhne jak sup, proste snazit se dat zakaznikovi vlastni prostor.

    Komentář by Daniela — 2.7.2014 @ 17:22

  2. No jo ale jak to příjemný prostředí vytvořit? Já jsem si teď otevřela sekáč a myslím, že tam lidi moc nechtějí právě kvůli malýmu prostoru. Jdou tam jen známí, nebo stálí zákazníci. Jenže ono s malým prostorem moc kouzel nenaděláte. Takže se snažím nebýt sup a jen pozdravit, ale kdyby měl někdo tipy a triky, byla bych za ně moc ráda. :) Díky

    Komentář by Maruš — 7.7.2014 @ 07:20

Sorry, the comment form is closed at this time.